piątek, 8 sierpnia 2014

może jeszcze ktoś chce jeszcze pomóc?

Łukasz Rubaszewski ma 30 lat. Mieszka w okolicach Wrocławia. Od ośmiu lat jego największą pasją jest fotografia.

Od czego się zaczęło?

Od studiów w Szkole Filmowej na kierunku Organizacja produkcji filmowo – telewizyjnej, gdzie uczyłem się przez pół roku. Niestety, naukę musiałem przerwać z przyczyn losowych, ale zamiłowanie zostało. Zacząłem fotografować. Pomyślałem, że mógłbym się tym zajmować, gdy udało mi się zrobić niesamowite zdjęcie – ptaki przelatujące na tle obłoku. To było jedno z moich pierwszych zdjęć. Zacząłem kształcić się w tym kierunku, ukończyłem multimedialny kurs dotyczący aparatów cyfrowych, kamer video, produkcji i montażu filmów, publikacji filmów w internecie i praktycznej pracy w studio TV. Telewizja od tzw. kuchni to obok fotografowania moja największa pasja. Byłem już w TV jako statysta i to kilka razy Marzę o pracy na planach filmowych jako fotosista.

W fotografowanie wkładam całe moje serce. Jestem bardzo zaangażowany w moją pasję. Każde moje zdjęcie jest przemyślane, kocham wyzwania, szukam nowych pomysłów i jestem bardzo kreatywny. Najbardziej lubię fotografować ludzi w  różnych  sytuacjach,wydarzenia  kulturalne, w ogóle uwielbiam fotografię  uliczną.

Moje fotografie były publikowane na portalach internetowych, wybierane jako zdjęcia dnia i zdobiły różne artykuły. Biorę udział w konkursach fotograficznych, mam już na swoim koncie sukcesy – zdobycie trzeciego miejsca w konkursie Świdnica i Świdniczanie w 2010 i również tam - Nagrody Miesiąca w kwietniu 2012.


Łukasz marzy o pojawieniu się na  festiwalu Sopot Polsat  festival  2014 w Sopocie aby móc uwiecznić to wydarzenie w swoim obiektywie w  miarę  danych  mu  możliwości.
Możecie pomóc mu osiągnąć cel- w jaki sposób?Informacji udzieli wam bezpośrednio Łukasz: lukasz.rubaszewski@op.pl.
 
Jestem osobą   niepełnosprawną  pragnącą  zobaczyć   festival  na  żywo.Możecie mi Państwo  pomoc  np  kupując  odemnie  jakąś  drukowaną  prace fotograficzna  lub  cyfrowa  za  dowolną  kwote.Potrzebuję  zgromadzić  pieniążki  na  wyjazd  do Sopotu.Opłacenie  noclegu,przejazdu,zakup  biletów  na  festival dlamnie i  osoby  towarzyszącej ect....
 
zapraszam na  ponizszą  stronę   internetowa.

  http://katalogartystyczny.pl/fotografia1.art
 
 
http://mamycel.pl/profil/631/lukasz.rubaszewski.html#albumy


        

     Z poważaniem,

        

   Łukasz Rubaszewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz