piątek, 22 lutego 2013

Jak zwiększyć energię ?


Często słyszę od innych - brak mi energii, nie mam energii - czasami sama też tego doświadczam. Współczesne życie wymaga od nas dużo energii.Wszystko, co robimy - ubieranie się , pływanie , praca , rozrywka  itp. wykonujemy poprzez  nasze ciało, a umysł tym kieruje , czyli pracuje tez mózg jako ciało.   Jak czujemy w ciele energię, to mamy dobre samopoczucie , większą radość i chęć do wszystkiego. Przecież o to chodzi. Natomiast ciało bez energii jest ciałem zestresowanym i napiętym- dlatego należy go " rozbujać " rozluźnić.  Gąbka nasączona wodą jest twarda - wyciśnięta  jest leciutka. Własnie tak należy sie wycisnąć :) np. wibrując wszystkimi mięśniami i całym  ciałem. 
Dobra wiadomość jest taka, że możemy  energię sobie sami  zwiększyć.  Można łykać suplementy i  "dopalacze" działając w sposób okrężny,  ale można też ją wytworzyć w ciele na inne lepsze  sposoby czyli poprzez ruch albo medytację.   Medytację ćwiczę od niedawna i to  trochę wyższa szkoła jazdy. Opiszę innym razem, jak się zabrać do  niej.
 Często potrzebuję  energii na już, gdy np. w pracy czuje ze padam na "pysk".  A przecież też nie ma warunków  na medytację. Wobec tego  wypracowałam sobie  coś takiego, co było najłatwiejsze dla mnie i dostępne na już. Można to zrobić nawet siedząc przy biurku, ale lepiej wstać i telepać całym ciałem  wprawiając go w coraz silniejsze wibracje począwszy od nóg poprzez biodra , ręce , głowę - cale ciało musi wibrować. Na początku można odczuwać sztywność , ale chodzi o to, aby jak najbardziej się temu poddać, wyobrażając  sobie  że jesteśmy, jak z gumy albo z lekkiego  sypkiego piasku. Wystarczy nawet minuta, aby efekt  w ciele odczuć natychmiast.  Zresztą sami możecie sprawdzić, jak to zadziała.  Nazywam to nastawianiem się na odpowiednią częstotliwość:)
A czemu działa to tak relaksująco i wzmacniająco ?
Bo , gdy pocieramy  ręka o rękę, to wytwarza się energia cieplna - tak samo z naszym ciałem-  wprawiając  go w ruch,  rozpuszczamy napięcia   błyskawicznie, a ciało zostaje zrelaksowane poprzez przepływ energii  kinetycznej po całym ciele. A  może jakiejś innej energii ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz