poniedziałek, 7 stycznia 2013

wykopane z huny

Nie wiem kto jest autorem tych słów - ale polecam- bardzo mi się to  podoba - taka kwintesencja własnego rozwoju.



Największe Wyzwania
Przestać się krytykować za nieustanne krytykowanie. 
Przestać się czuć winnym z powodu poczucia winy. 
Przestać się bać własnego strachu. 
Przestać atakować własny gniew. 
Przestać się spinać w obronie przed napięciem. 
Przestać się odcinać od własnych granic. 
Uwolnić się od potrzeby wolności. 
Uznać swoje prawo do własnego świata, zdania i punktu widzenia. 
Uznać prawo innych do swojego świata, zdania i punktu widzenia. 
Uświadomić sobie swój brak świadomości. 
Zrozumieć swoją niewiedzę. 
Rozluźnić się, kiedy się relaksujemy. 
Pokochać się za swoją niezdolność do odczuwania i dawania miłości.
Podziękowania dla Ja
Dziękuję Zmysłowemu Ja, za to żyję 
Dziękuję Radosnemu Ja, za to, że czyni mnie wolnym 
Dziękuję Kochającemu Ja, za to, że daje mi siły 
Dziękuję Strachliwemu Ja, za to, że mnie chroni 
Dziękuję Rozumnemu Ja, za to, że nieustannie mnie wspiera 
Dziękuję Gniewnemu Ja, za to, że przełamuje moje ograniczenia 
Dziękuję Uczuciowemu Ja, za to, że ubarwia moje życie 
Dziękuję Uważnemu Ja, za to, co dzięki niemu postrzegam 
Dziękuję Słabemu Ja, za to, że ukazuje mi ważność życia 
Dziękuję Śniącemu Ja, za to, że mnie budzi 
Dziękuję Smutnemu Ja, za to, że uczy mnie współczucia 
Dziękuję Intuicyjnemu Ja, za to, że uczy mnie jedności 
Dziękuję Milczącemu Ja, za to, że jest 
Dziękuję sobie, za wdzięczność.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz